Op zoek naar een armsteun voor je CityBug of een andere auto? Kijk eens bij de onderstaande webshops.

Auteur Topic: Wat vind je van je dealer?  (gelezen 21706 keer)

Offline j

• Newbie
Re: Wat vind je van je dealer?
« Reactie #175 Gepost op: 06 juni 2016, 21:35:20 »
Vorige week onze 2e auto(dochter) bij Citybugstore in Hoofddorp voor onderhoud gebracht. Apk, kleine beurt, bougies en remolie vervangen. Wederom weer goede ervaring met afspraak inplannen, eigenaar Martijn heeft aandacht voor de klant en communiceert lekker no-nonsense maar ook absoluut serieus.  Wij zijn blij met CITYBUGSTORE in Hoofddorp!

Offline Gerkenator

• Newbie
  • Geslacht: Man
  • live long and prosper
    • friese motor rijders
« Reactie #176 Gepost op: 04 december 2016, 15:09:35 »
Gisteren de aygo opgehaald uit Leeuwarden bij Toyota Galema, ben door verkoper Peter van der Meer erg vriendelijk geholpen, heeft mij de auto uitgelegd.

Meeste is natuurlijk wel bekend. Maar ik had nog wat vragen over de snelheidsbegrenzer en het start-stop systeem.
Verkoper heeft mijn telefoon ingesteld op het touch scherm met wat uitleg erbij. En als kers op de taart ook nog een heerlijke taart meegekregen.

Verder heb ik nooit met dealers te maken omdat ik altijd naar kleine garages ging, zal dus even afwachten zijn met deze nieuwe aygo.

Offline kaliekalie

• Newbie
  • Geslacht: Man
« Reactie #177 Gepost op: 23 mei 2017, 21:39:44 »
Vandaag weer naar citybug store geweest om de condensor te vervangen.
Gelijk een kleine beurt, ben weer tevreden gisteren gebeld kon vandaag terrecht.