Op zoek naar een armsteun voor je CityBug of een andere auto? Kijk eens bij de onderstaande webshops.

Auteur Topic: Iemand ervaring met merk Accelera zomerbanden ?  (gelezen 2173 keer)

Emieltjuh

• Gast
Iemand ervaring met merk Accelera zomerbanden ?
« Gepost op: 22 november 2014, 20:51:40 »
Iemand toevallig ervaring met Accelera PHI zomerbanden ?

Me lokale bandenboer heeft ze als huismerk autoband
zit nog te twijfelen als ik dat zal doen.

Offline REFZ

• Forum Provider
  • Newbie
  • Geslacht: Man
    • CityBugClub
Re: Iemand ervaring met merk Accelera zomerbanden ?
« Reactie #1 Gepost op: 22 november 2014, 20:55:29 »
Nog nooit van gehoord en het klinkt als een C-merk.
Ik heb het wel eens vaker gezegd, op banden moet je niet willen besparen, het is het enige contact met de weg.
Doe die smartphone weg en ga uiterst rechts rijden...
Ex CityBug: Showtopic Peugeot 107 XS (09-2006 - 08-2013)

Emieltjuh

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 22 november 2014, 21:00:54 »
Nog nooit van gehoord en het klinkt als een C-merk.
Ik heb het wel eens vaker gezegd, op banden moet je niet willen besparen, het is het enige contact met de weg.

vond dit op i-net erover:
Accelera is een Indonesisch merk. Dit merk wordt sinds 1996 in een moderne fabriek gefabriceerd en volgt de Europese fabricatietechnieken: ECE, DOT, In Metro, SASO, GCC, SNI.
Veiligheid, innovatie, creativiteit en het klantendienstgevoel zijn de waarden bij Accelera.
Accelera is een uitstekende keuze voor personen die een goede prestatie wensen aan de beste prijs.

Verder ken ik het merk ook niet, dus vandaar me vraag en was benieuwd na de bevindingen van mede weg gebruikers.

RRett

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 23 november 2014, 00:09:07 »
Wij hebben deze banden onder een C5 Break gehad en waren er goed tevreden over. Stil en comfortabel. Geen rare reacties bij nat weer of erg warm weer. Volledig tevreden dus.

Offline Rickc1

• Newbie
  • Geslacht: Man
« Reactie #4 Gepost op: 23 november 2014, 09:48:27 »
Ik ga voor mijn keuze van banden eigenlijk altijd wel af op de bandentests. De ANWB, Autoweek en het Duitse ADAC testen elk seizoen eigenlijk wel een of twee bandenmaten. Met de afweging van de plus- en minpunten, om te zien wat voor jou het zwaarst weegt, zou je een keuze moeten kunnen maken.
Vrouw: C1 5-drs Selection (2011) grijs; Alpine SXE-1025S, PEU9425A4, Yatour YT-M06-TOY3, Bosch AR650S, winterbanden en Kamei armsteun
Ik: BMW 320i Executive 125KW (2008)

Offline Aygo-NOW!

• Newbie
« Reactie #5 Gepost op: 23 november 2014, 11:32:07 »
Ik neem altijd een van de bekende merken. Het prijsverschil tov de c merken is vaak minimaal.

rickdrayer

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 23 november 2014, 12:56:07 »
Ik ken het persoonlijk niet, zou zoiets pas kopen als hij is goed en betrouwbaar getest is. En dan nog zou ik een paar tientjes meer uitgeven voor een A-merk band...