Op zoek naar een armsteun voor je CityBug of een andere auto? Kijk eens bij de onderstaande webshops.

Auteur Topic: Verzameltopic: Spoiler  (gelezen 62610 keer)

Brimbrammer

• Gast
Verzameltopic: Spoiler
« Gepost op: 20 augustus 2006, 09:35:40 »
Ik zie dat er een tweetal dak spoilers zijn voor de Aygo.
Eén van TTE en één van waarschijnlijk Toyota (?) zelf.

Opzich vind ik de TTE mooier maar eenmaal op de Aygo komt ie toch minder over (naar mijn smaak uiteraard) dan de Toyota spoiler.
Ik wil zelf dan ook voor de Toyota spoiler gaan.

Mijn vraag is eigenlijk of er inmiddels al meer varianten op de markt zijn (heb ze zelf nog niet kunnen vinden) of dat iemand een goede reden heeft om toch voor de TTE te gaan.

Zag wel dat Peugeot en Citroen ook hun eigen modellen hadden maar weet niet of ie ook op de Aygo passen, ik vind ze overigens wel minder mooi dan de Aygo spoilers.
« Laatst bewerkt op: 21 december 2010, 21:08:00 door Franzz »

Boy

• Gast
Re: Het grote spoiler topic
« Reactie #1 Gepost op: 20 augustus 2006, 10:41:21 »
Ik vind zelf de spoiler van toyota zelf mooier. Hij is langer en overlapt dat laatste stukje wat de TTE spoiler niet doet. Maar de TTE spoiler is wel wat hoger volgens mij.

Zelf heb ik ook nog geen andere gezien, of je moet met universele spoilers gaan werken. Dat is dan tot nu toch nog de enige optie.

Of wees exclusief en ga naar een tunings-bedrijf, die kunnen je auto helemaal naar je eigen smaak maken. Ondanks dat er nog niet veel te verkrijgen is, kan je wel je auto door zulke bedrijven leuk laten maken.
alleen kost dat wel wat centjes.

wel jammer dat er nog niet veel te verkrijgen is, maar dat zal nog wel komen ;)

Brimbrammer

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 20 augustus 2006, 11:03:03 »
Citaat van: pacito
Ik vind zelf de spoiler van toyota zelf mooier. Hij is langer en overlapt dat laatste stukje wat de TTE spoiler niet doet. Maar de TTE spoiler is wel wat hoger volgens mij.
Dat zijn inderdaad die dingen die ook mij in de Toyota spoiler aantrekken, hij is niet zo hoog en hij overlapt een beetje aan de zijkanten.
Kleine details wat ik dus mist bij de TTE spoiler.

Het moet mij ook niet te opvallend worden allemaal, gewoon subtiel en zo origineel mogelijk ogend. :wink:

Boy

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 20 augustus 2006, 11:39:21 »
bij mij in het dorp rijd er 1 met een toyota spoiler, en ik vind het erg leuk staan. Net wat je zegt. niet te opvallend maar geeft wel een leuk en sportief tintje aan de auto.

suc6 in ieder geval met je keuze  :wink:

Brimbrammer

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 20 augustus 2006, 12:33:13 »

suc6 in ieder geval met je keuze  :wink:
Mijn keuze is in principe het Toyota model (is dat model wel van Toyota zelf ??) tenzij iemand een goede reden heeft om voor het TTE model te gaan vanwege een reden die ikzelf nog niet weet. :?

Rob

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 20 augustus 2006, 13:25:25 »
Met die TTE spoiler moet je wel uitkijken als je hem bij een supermarkt neer zet. Dan heb je binnnen de kortste keren allemaal 50 cent muntjes overal tussen zitten...

Boy

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 20 augustus 2006, 13:49:44 »
Citaat van: Rob
Met die TTE spoiler moet je wel uitkijken als je hem bij een supermarkt neer zet. Dan heb je binnnen de kortste keren allemaal 50 cent muntjes overal tussen zitten...

:lol:  :lol:

De spoiler is wel van toyota zelf, alleen valt 'ie niet onder de TTE accessoires.

Rob

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 20 augustus 2006, 13:54:00 »

Vind deze toch heel erg winkelwagentjes achtig :)

Brimbrammer

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 20 augustus 2006, 17:50:09 »

Vind deze toch heel erg winkelwagentjes achtig :)
Dit is dus het model wat ik niet wil hebben. :o

Rob

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 20 augustus 2006, 18:05:38 »
Dat was dus die van TTE

Brimbrammer

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 20 augustus 2006, 18:20:14 »
Dat was dus die van TTE
Klopt maar dat model moet ik dus juist niet, ik wil het andere model van Toyota zelf.

Boy

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 21 augustus 2006, 10:51:44 »

Deze is het  :wink:

Rob

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 21 augustus 2006, 11:29:44 »
Die is wel netjes. Alleen kosten die krengen meteen zoveel (iig in vergelijk met wat de auto kost is z'n stukkie plastic al snel 5% van wat de auto heeft gekost.)

Brimbrammer

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 21 augustus 2006, 16:40:49 »
Die van het laatste plaatje is het inderdaad, vind ikzelf een stuk mooier dan de TTE.

Boy

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: 21 augustus 2006, 17:04:48 »
Die is wel netjes. Alleen kosten die krengen meteen zoveel (iig in vergelijk met wat de auto kost is z'n stukkie plastic al snel 5% van wat de auto heeft gekost.)

idd, maar vind veel accessoires duur hoor. De prijs die de website van toyota angeeft, is dat eigenlijk ook de werkelijke prijs of niet??

Brimbrammer

• Gast
« Reactie #15 Gepost op: 21 augustus 2006, 17:14:15 »

idd, maar vind veel accessoires duur hoor. De prijs die de website van toyota angeeft, is dat eigenlijk ook de werkelijke prijs of niet??
Die prijzen liggen inderdaad wel erg hoog als je het compleet met spuitwerk (incl BTW) en montage bekijkt. :(

tommy

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: 24 augustus 2006, 10:21:32 »
Ik sprak laatst een medewerker van JM-carstyling en die vertelde me dat zij ook nog een spoiler gan maken voor bij die bodykit. Ik wacht hier dus op ;)

Brimbrammer

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 24 augustus 2006, 14:24:48 »
Hadden ze al een idee hoe ie er ongeveer uit moet gaan zien, dus heel extreem of iets zoals de bestaande spoilers.
Gezien de body kit verwacht ik wel het eerste eigenlijk.

Boy

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: 24 augustus 2006, 15:54:33 »
Ik ben benieuwd. vind de bodykit echt super, maar had nog iets gewaagder mogen zijn  :lol:

Brimbrammer

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: 24 augustus 2006, 19:22:25 »
Persoonlijk vind ik die kit een beetje te maargoed, dat is gewoon een kwestie van smaak verschil. :P

Boy

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: 24 augustus 2006, 20:56:03 »
zo zie je maar weer. Smaken verschillen. Gelukkig maar anders hadden we allemaal dezelfde aygo  :wink:

Aygo Sport

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: 24 augustus 2006, 23:23:59 »
Mij bevalt de winkelwagen wel, extra klein geld voor de volgende aankoop. :lol: [/url]

tommy

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: 03 september 2006, 18:53:21 »
Citaat van: Aygo Sport
Mij bevalt de winkelwagen wel, extra klein geld voor de volgende aankoop. :lol: [/url]

?winkelwagen?  :?

Aygo Sport

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: 03 september 2006, 20:53:26 »
Ja Tommy,.... winkelwagen.
Ik heb het zelf ook niet bedacht, kijk maar een aan aantal reactie's hierboven dan weet je wat er bedoeld wordt.
Ik heb er geen probleem mee, 10 mensen waarschijnlijk 10 smaken, anders wordt het zo eentonig.

Ik heb toevallig gisteren bij de supermarkt een C1 gezien met achterspoiler, vergeleken met een winkelwagen lijkt die er meer op omdat het handvat achter de kar zit en niet erboven op zoals bij de Aygo.
Maar als ze me hier niet op het idee gebracht hadden had ik die vergelijking nooit gemaakt. :wink:

(Dit was leuke C1, rood / achter spoiler / 15" velgen / verlaagd / sportuitlaat , wieweet zien we hem wel een keer op het forum.)

Rob

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: 03 september 2006, 21:25:12 »
Tja ik kan er niets aan doen maar vind het toch echt een duw beugel die dakspoilers.  :roll:

Tuning is op velgen en misschien de achterraampjes tinten na niet echt mijn ding. Vind het een klein beetje zonde geld. Voor het geld dat die stuken plastic kosten koop je ook een grotere auto imo.

Maar ga vooral je gaan :)

Zolang het maar subtiel is vind ik het vaak nog wel mooi (die van TTE) alleen  vind dat op dit moment die dingen onevenredig duur zijn.

Maar goed ieder zijn eigen smaak :)