Op zoek naar een armsteun voor je CityBug of een andere auto? Kijk eens bij de onderstaande webshops.

Auteur Topic: Het grote centreerringen topic  (gelezen 4068 keer)

Lauwe

• Gast
Re: Het grote centreerringen topic
« Reactie #25 Gepost op: 22 september 2009, 18:37:42 »
Ja maar in deze maat zijn die centreerringen dus niet te vinden.. :S HELP!!

Offline E.T

• Erelid CityBugClub
  • Newbie
  • Geslacht: Man
  • Loves BUGS
« Reactie #26 Gepost op: 22 september 2009, 18:49:36 »
Heb ook even aardig wat sites doorgezocht maar ook niets kunnen vinden in die maat .
Kwam zelfs bij forums van suzuki en mazda terecht .
Maar 30 euro is toch nog wel op te brengen.
Dan heb je voor 300 euro plezier .
En de velgen uit de schuur .

Of naar een draaierij gaan en met een zeeeeeeeeer vriendelijk gezicht vragen of ze ze kunnen draaien .
Voor een zeeeeer zacht prijsje . ::)

Succes

AY-GO ride my AYGO when AY-GO.......................You know  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De aarde hebben we niet geerfd van onze ouders, maar we hebben hem te leen van onze kinderen .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wie niet durft te dromen slaapt alleen maar .

emiel10

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: 22 september 2009, 19:04:53 »
http://link.marktplaats.nl/281311963

Mail die adverteerder even, die heeft toch echt bijna alle beschikbare maten, die van mij was al speciaal maar kan ie wel bestellen en binnen 5 dagen geleverd, net erop gezet en passen perfect

Lauwe

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: 22 september 2009, 21:52:46 »
Bovenstaande marktplaats advertentie had ik dus gevonden. Hij kon ze in eerste instantie wel leveren maar moest mij helaas later teleurstellen omdat zijn leverancier ze niet meer heeft/maakt. Dit was de man die ze voor €30,- kon leveren maar dat ging dus niet door..
Oplossingen die de meeste velgenboeren aandragen is het uitboren van de velgen naar een andere maat. Maar dat word me te gek met 15 tot 17,5 euro per velg en dan ook nog eens de kosten voor centreerringen komt er nog eens 80 tot 90 euro bij.

Ik zoek dus centreerringen van 57,1 naar 54,1 .. wie kan me helpen?

Offline E.T

• Erelid CityBugClub
  • Newbie
  • Loves BUGS
« Reactie #29 Gepost op: 23 september 2009, 20:34:29 »
Kijk even op www.cleaned.be.
Daar staat een bericht van vosn dat die ze kan leveren .

http://forum.cleaned.be/index.php?showuser=407

Het bericht is wel van 26-03-2009.

Mocht het lukken dan kan je de 5 euro storten op de rekening van  de cliniclowns .

Succes

« Laatst bewerkt op: 23 september 2009, 20:41:04 door E.T »
AY-GO ride my AYGO when AY-GO.......................You know  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De aarde hebben we niet geerfd van onze ouders, maar we hebben hem te leen van onze kinderen .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lauwe

• Gast
« Reactie #30 Gepost op: 24 september 2009, 00:16:04 »
Dank E.T. ik heb gelijk een mailtje gestuurd.. Nu is het afwachten!

Offline E.T

• Erelid CityBugClub
  • Newbie
  • Loves BUGS
« Reactie #31 Gepost op: 24 september 2009, 17:01:23 »
Graag gedaan .
Hopelijk lukt het .

emiel10

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: 30 september 2009, 14:21:43 »
Is het nog gelukt met de centreerringen?

Lauwe

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: 30 september 2009, 21:39:09 »
Ik heb de beste man te spreken gekregen. Hij kon ze nog wel leveren en dus heb ik geld naar hem over gemaakt...

Tot op heden heb ik echter niets meer van hem gehoord en lijkt hij niet te reageren op de mailtjes. In ieder geval niet meer zo snel als voordat er betaald werd. Ik wacht het nog even af maar begin me wel een beetje zorgen te maken.

Het is dus nog even bezien of ik ze binnenkrijg...

Gelukkig vanavond een mailtje gehad dat hij het geld binnen had en dat de ringen morgen worden verstuurd. Hopen dat ik ze nog voor het weekend heb want die wielen mogen er nou wel eens lekker onder komen te liggen!
« Laatst bewerkt op: 01 oktober 2009, 00:19:15 door Lauwe »

Offline E.T

• Erelid CityBugClub
  • Newbie
  • Loves BUGS
« Reactie #34 Gepost op: 08 oktober 2009, 18:30:53 »
Hey Lauwe heb je de centreerringen binnen en de wielen er al onder . ???

Offline E.T

• Erelid CityBugClub
  • Newbie
  • Loves BUGS
« Reactie #35 Gepost op: 24 november 2009, 19:09:47 »
Weten nog steeds niet of de centreerringen pasten . ??? ::) :o ;)
En de wielen nu onder de BUG zitten . 8)

Lauwe

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: 24 november 2009, 19:41:52 »
1000 maal excuses.. Dit zou ik inderdaad nog even laten weten! Het duurde even maar na 2 weken kreeg ik dan eindelijk een pakketje binnen. Goed en degelijk ingepakt in een stevige bubbeltjes envelop. Tegen mijn verwachtingen in bleek het een set stalen centreerringen te zijn, ik had plasticen verwacht. Ik denk dat de beste man een goeie draaibank thuis heeft staan en zo dus deze ringen in elkaar kan draaien.
Ondanks het doorgeven van de maten in 3 decimalen achter de comma bleken de ringen toch niet helemaal lekker om de naaf te passen, er was nog enige speling. Dus heb ik de ringen in de velgen gedrukt en hier pasten ze wel goed in. Vervolgens de velgen op de naaf gehangen en aangedraaid.
Inmiddels rijd ik al enige tijd rond met de wielen en het staat werkelijk waar schitterend die zwarte OZ's onder de fel gele 107. Ik krijg regelmatig complimenten van vrienden of mensen die ik onderweg tegen kom dat het er goed uit ziet. De lichte OZ wielen rijden ook heerlijk in vergelijking met de andere sets licht metaal met brede sloffen die ik er eerder onder had. Het stuurt lekker licht en de wielen nemen het stuur niet over.
Desalniettemin is er nog een hele lichte trilling te ontdekken wanneer ik +/- 30 en +/- 70 rijd. Deze snelheden probeer ik dan ook te mijden maar dat is natuurlijk geen oplossing. Binnen nu en 4 weken verwacht ik een setje winterbanden te mogen ontvangen welke tegen die tijd denk ik ook maar onmiddelijk gemonteerd moeten worden. Gedurende de winter gaan de OZ's in de opslag na een goede was- en waxbeurt en ga ik eens kijken naar de mogelijkheden voor het plakken van tape aan de binnenzijde van de ringen. Het word dan echter volgend voorjaar voordat ik ze er onder zal hangen en er achter zal komen of ik ze wel trillingsvrij kan rijden.
Voordat ik de winterwielen ga monteren moet ik de 107 sowieso nog een keer wassen en dan zal ik even een paar foto'tjes schieten (zo mogelijk met de SLR).

Offline E.T

• Erelid CityBugClub
  • Newbie
  • Loves BUGS
« Reactie #37 Gepost op: 25 november 2009, 15:58:00 »
Dus kunnen de Cliniclowns 5 euro tegemoet zien . :o ::) ;)

Offline E.T

• Erelid CityBugClub
  • Newbie
  • Loves BUGS
« Reactie #38 Gepost op: 25 november 2009, 16:03:07 »

Zie vorige bericht .

Ik heb echt alles afgezocht.. t/m pagina 25 in de google zoek resultaten en zowel in het nederlands, duits als engels. Degene die mij onder de 30 euro incl. verzenden van een adresje voor centreerringen kan voorzien wil ik hierbij belonen met €5,- op zijn/haar rekening. Het mag natuurlijk ook een adresje in een omtrek van 30km rondom apeldoorn of deventer zijn.

Ik zoek dus centreerringen in de maat 57,1 naar 54,1 voor minder dan €30,- incl. verzendkosten. Degene die mij dus kan voorzien van een adresje krijgt €5,- op zijn rekening gestort

Lauwe

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: 26 november 2009, 20:52:15 »
Nouja, ik heb dus al met al 42 euro moeten aftikken voor dit setje wat dus niet lekker werkt..